Zaloguj się przez Facebooka! Zarejestruj się!

~remio666 | użytkownik

imię i nazwiskoRemigiusz adresWarszawa zarejestrowany24.06.2010 @09:01:20 ostatnio na stronie13.07.2015 @22:48:12

Bo żadną sztuką jest sfotografować coś niezwykłego, pięknego. Sztuką jest uchwycić coś pospolitego w niezwykły sposób.

Fotografia kolorowa przedstawia nam najczęściej kolor ubrań, biało czarna - duszę.

Ech te podziękowania, podziękowania... Na co komu one?? Mi potrzebna jest krytyka!

Zapraszam na stronę! http://www.remigiuszstachelek-photography.com/

kontakt i statystyki
emaile-mail ukryty strona wwwhttp://www.remigiuszstachelek-photography.com/ Gadu-Gadu9674339
digarty118 komentarze1676 posty na forum3

komputer / sprzęt
Minolta 7000 AF, Canon 1000D

dodaj komentarz
Aby dodać komentarz musisz się zalogować.

Jeśli nie masz jeszcze konta w digarcie, załóż je lub zaloguj się Facebookiem!
 
Zaloguj się przez Facebooka! Załóż konto w digart.pl Zaloguj się do digart.pl
komentarze
~Skwilion    07.03.2012 @08:07:35
Podoba mi się klimat Twoich zdjęć. Bardzo ciekawa galeria. Pozdrawiam.
~Smiter    07.03.2012 @07:10:33
Ostrość jest na oczach?? o.O Uwielbiam ludzi którzy chcą być tak zajebiści i w końcu napisać jakiś konstruktywny komentarz, a tak na prawdę to &^$^$#%. Pozdrawiam.
_______
Więcej na http://www.zakjakub.com
~Eater    04.03.2012 @14:29:25
Ojej... jaki ja biedny... nie rozumiejący głębi twej pracy...
oh i ah...
Tylko, że tam nie ma co rozumieć.. kawał zamazanych krzaków i coś przypominające jakiś posąg głębokie tak że się utopić idzie.
_______
Jak dasz Rewelacje to się będę umiejętnie podlizywał.
...
~mireki45    19.02.2012 @22:00:41
z reki ciezko ostrzyc,pozdro..
~Slotwinski    19.02.2012 @13:26:23
Dzięki wielkie
~hejkawambialiludzie    17.02.2012 @13:54:33
Podoba mi się, w jaki sposób postrzegasz świat i wyrażasz to przez fotografie. Bardzo ciekawa galeria.
~daroD    06.02.2012 @11:22:59
dzięki //rozmyślałem na tym,jednak... // pozdrawiam
zapraszam ponownie
~witoldziomek    25.01.2012 @22:27:37
Ale efekt hdr'owaty :D
~ana7478    24.01.2012 @19:42:15
dziękuje za uwage
~mrowa78    16.01.2012 @17:17:05
Hmmm...ok wejdę,popatrzę i ocenię,ale zapewne do połowy Twoich prac nie będę umiała się ustosunkować bo tworzymy zupełnie coś innegoa poza tym ja amatorką jestem więc i głupio tak krytykować jak samemu popełnia się jeszcze sporoooooo blędów...jednak zaraz zobaczę i pooceniam,ale żeby potem nie było żaluPozdrawiam
~mrowa78    15.01.2012 @18:23:51
DziękujęPozdrawiam
~papryczkaaa    14.01.2012 @21:15:01
dziękuję i zapraszam ponownie
~fotopolik    14.01.2012 @19:28:11
dzięki za szczerą opinie
~strupik    01.01.2012 @17:30:43
Już nie, kiedyś trenowałam. Teraz raczej robię zdjecia. A profilowe to fajny makijaz+dobre światło+obrobka
~Femfatal    29.12.2011 @22:39:36
chciałabym kiedys dorwac spisane zasane portertu ze tak ma byc i h..j hmm ciekawe czy cos takiego istnieje i kto jak juz to wymyslil i dlaczego
~strupik    29.12.2011 @18:07:22
No właśnie...
~strupik    29.12.2011 @18:02:09
No właśnie...
~strupik    29.12.2011 @17:50:08
Nie wiem czy wiesz, ze obcinanie wlosow nie jest błędem ;p
~strupik    29.12.2011 @17:44:00
1. mogłam obciąć włosy na górze
2. czarno-bialy i kolor - rzecz gustu
3. 'nie jest zle' - taki kadr chcialam i taki jest.
~strupik    29.12.2011 @17:22:08
Karate ? Jaki pas? ;>
~paulaa009    29.12.2011 @15:13:22
Szczerze mówiąc nie lubię mojej 50-tki, ale na razie muszę się z nią męczyć. Ten psiak nie jest moją własnością, ale żeby zrobić jej zdjęcie, trzeba się nieźle natrudzić, i mieć cierpliwość Cieszę się, że się podoba i bardzo mi miło za komentarze
_______
Czy jesteś tolerancyjny? Tak. Nienawidzę tylko murzynów, pedałów, okularników i grubasów.
~Pioo    29.12.2011 @13:06:21
Nikomu nie zależy na krytyce.Bardziej cenne są konstruktywne uwagi.
~Pioo    29.12.2011 @12:34:48
Dzięki.Szumy celowe.Pozdrawiam.
~mustec    29.12.2011 @10:43:52
czasmi tak bywa pozdrawiam popserwóję twoją galerię bo niektóre fotki dość fajne są
~hayley323    26.12.2011 @19:33:19
woooow ;D Piękna galeria.Biję pokłony.
Pozdrawiam i Wesołych Świąt!
Poprzednia strona 1 2 3 4 5 6 ... 9 Następna strona
© 2001-2017 Grupa Onet.pl SA - digart.pl v.6
RSS Wszelkie materiały i wypowiedzi zamieszczone w serwisie należą do ich autorów. Grupa Onet.pl S.A. i zespół digart.pl nie odpowiadają za ich treść.
strona główna | regulamin | zasady korzystania | faq | załoga | RSS | reklama | kontakt